woensdag 2 januari 2013

Deel 2: zit-vensterbank / raambank

Lieve bezoekers,
Allereerst de beste wensen voor 2013 dat het maar een mooi en bruisend jaar voor je mag worden, met veel woonplezier & inspiratie! 

Ik ben het jaar minder goed begonnen en al een aantal dagen last van een flinke verkoudheid, griep/koorts.
Het gaat sinds vanmiddag gelukkig weer wat beter, dus besloot ik eens wat foto's te maken van onze nieuwe zit-vensterbank/raambank.
Een heerlijk plekje waar ik nu veel gebruik van maak om mezelf even op te warmen, en te genieten van het uitzicht vanaf de 9e verdieping, ja wij wonen in de wolken ;).

Moet nog even voor kussens op pad, zodra ik die heb zal ik nieuwe foto's maken.

Oja, let vooral niet op mijn huis-kloffie en de gebreide sokken die ik aan heb :) hahaha..








Dit is ons uitzicht in de avond: een uitzicht dat niet verveeld:



8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk plekje daar.....en wat een uitzicht...
    Vind je sokken juist super....lekker warm.
    Beterschap en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je huis- outfit juist erg leuk!!:)
    Fijn, hoor, zo' n vensterbank....lekker warm!! Leuk met een berg kussens, ben benieuwd waar je voor slaagt....
    Beterschap, hopelijk ben je snel weer de oude!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is het nu al mooi geworden zeg! En wat heerlijk zo'n uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek zeg, zo'n uitzicht. Enne, leuke sokken hoor. Beterschap en nog de beste wensen voor 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is ie al klaar?!? Jee wat leuk om zo over alles uit te kunnen kijken! Maar ik denk meteen aan vieze vingers op het raam haha, dat heb je als je kids hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt te gek joh!! Wil ik ook wel haha!
    Maar ik zie me hier nog niet in de vensterbank zitten...hahah!
    Ik kreeg trouwens net een mailtje van H&M daar hebben ze nu super leuke kussens voor € 4,95
    en nu geen verzendkosten....iets voor jullie?
    XOXO en tot snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks voor jullie leuke/lieve reacties!
    @Brenda ik ga eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er echt al heel goed uit, woon je in een flat zo prachtig uitzicht! Jaloerss...
    Lief die gebreide sokjes,..hihi!! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie! Super leuk! X Arja ♥